Menu
totaalpartner in business

Rise! #1 2020

De gezondheidstrend zet door: glutenvrij en plantaardig (vegan) zijn populair bij millennials en generatie Z’ers (geboren tussen 1995 en 2010), en hebben dus ook een impact op het ambacht.

Ook komt het duurzame karakter van de bakker steeds meer in de picture te staan. Circulaire producten, zoals bierbostelbrood of composteerbare verpakkingen, worden enorm door de consument gewaardeerd. Dat geldt ook voor maatschappelijk verantwoord ondernemen.

Denk in 2020 buiten de gebaande paden en ontdek nieuwe wegen die leiden tot succes. Laat Rise! u inspireren!

Inmiddels is de eerste Rise! van 2020 bij u thuisbezorgd. Is dat niet het geval? Lees dan hier Rise! #1 2020.

Ook interessant om te lezen

    Rise! #2 2020 Rise! #2 2020
    Feest in uw winkel!
    Rise! #2 2020
    Met de inspiratie uit Rise! maakt u dit voorjaar een feestje in uw winkel! Ook (of misschien wel vooral) in deze corona-tijd zoekt de consument lekkere producten om thuis van te genieten!
    Rise!
    [EMPTY]
    Rise! #4 Rise! #4
    Het einde van 'goed genoeg'
    Rise! #4
    De consument wil niet iets van de schappen trekken en afrekenen. De consument wil echt contact!
    Rise!
    [EMPTY]
    Focaccia kip pesto Focaccia kip pesto
    recept
    Focaccia kip pesto
    Een focaccia is van oorsprong een Italiaans plat brood dat gegeten kan worden als bijgerecht bij bijvoorbeeld een kop soep of een frisse salade.
    Recept
    [EMPTY]